تکلیف سه هیأت ورزشی مشخص شد / فوتبال مازندران همچنان بلاتکلیف !

تکلیف سه هیأت ورزشی مشخص شد / فوتبال مازندران همچنان بلاتکلیف !

بعد از نقدهای فراوان بر اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران درباره ناتوانی در برگزاری مجامع انتخاباتی، این اداره در روزهای پایانی سال مجمع انتخاباتی چندین هیأت بلاتکلیف را برگزار کرد تا هیأت‌ها، روسأی جدید خود را بشناسند.

هیأت‌های دوومیدانی، ژیمناستیک و نجات غریق روسأی خود را شناختند اما همچنان هیأت فوتبال استان مازندران بعد از گذشته تقریبا سه ماه از زمان نام‌نویسی، در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

* اورنگ مستقیم رئیس هیأت دوومیدانی مازندران شد

با حضور دکتر صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی، دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و بریمانی معاون توسعه امور ورزشی، مجمع انتخابات هیأت دو و میدانی مازندران برگزار شد و پس از فرآیند اخذ رأی، اورنگ مستقیم توانست با کسب 15 رای باری دیگر رای اعتماد اعضای مجمع را به‌دست آورد.

صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی در مجمع انتخاباتی این هیأت ورزشی، اظهار کرد: مازندران استانی پهلوان‌پرور است که اکنون از مدیرکلی ورزشی و اخلاق‌مدار بهره می‌برد که برای ورزش استان یک فرصت طلایی است.

وی افزود: رشته دو و میدانی ۱۴۷ مدال المپیک را به خود اختصاص می‌دهد و ورزش اول رویداد المپیک است و مازندران می تواند با تکیه بر استعدادها و شرایط فیزیکی ورزشکاران، سهم بیشتری در افتخارات ملی دو و میدانی داشته باشد.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این انتخابات گفت: اعتماد مجدد مجمع انتخاباتی دوومیدانی به آقای اورنگ‌مستقیم فرصت خوبی برای ایشان است تا برنامه‌های بلندمدت خود را برای اعتلای دوومیدانی مازندران تکمیل کند.

وی افزود: دوومیدانی رشته پرمدال و پایه محسوب می‌شود که باید زیرساخت‌ها و سخت‌افزار متناسب با ظرفیت این رشته ایجاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد: دوومیدانی مانند دیگر رشته‌های ورزشی از فقدان حامی مالی رنج می‌برد اما به لحاظ فنی ظرفیت‌های زیادی داریم و از فدراسیون محترم دو و میدانی خواهشمندیم، مازندران را ویژه ببینند.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع رئیس فدراسیون دوومیدانی به پاس قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، با اهدا نشان مسابقات دوومیدانی ۲۰۱۸ تهران به دکتر رنگرز از وی تجلیل به‌عمل آورد.

* نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران شد

با حضور حیدری رئیس فدراسیون نجات‌غریق و غواصی و رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران انتخابات هیأت نجات غریق و غواصی مازندران برگزار شد و نقی کریمیان با کسب ۱۶ رای از ۱۷ رای ماخوذه، توانست باری دیگر رای اعتماد اعضای مجمع را کسب کند.

حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی پس از برگزاری انتخابات، اظهار کرد: مازندران استان ویژه در نجات‌غریق و غواصی است و ناجیان‌غریق ایثارگرانه برای نجات جان انسان‌ها تلاش می‌کنند.

وی افزود: پیگیری وضعیت معیشتی و بیمه ناجیان غریق از اولویت‌های فدراسیون است و نجات‌غریق و غواصی از امکانات سخت‌افزاری قابل توجهی برخوردار نیست و بر نیروی انسانی تکیه دارد.

حیدری بیان کرد: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مدیری خوشنام، پهلوان و محبوب مازنی‌ها و غیرمازنی‌ها است و این فرصتی برای ورزش این استان است.

وی در پایان افزود: از آقای کریمیان هم انتظار می‌رود در برگزاری دوره‌های آموزشی ناجیان غریق و هماهنگی و تعامل با دستگاه های اجرایی علی‌الخصوص اداره‌کل ورزش و جوانان را در اولویت کاری قرار دهند.

 رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان نیز بیان کرد: در همه رشته‌های ورزشی، استان مازندران چون نگینی بر انگشتر ورزش کشور است.

رنگرز تاکید کرد: سهم و نقش ورزش مازندران در آوردگاه‌های بزرگ مثل المپیک بی‌نظیر است و در نجات‌غریق و غواصی هم مازندران جایگاه خاص و ویژه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: هیأت نجات‌غریق و غواصی با جان مردم سروکار دارد و باید امکانات مناسب و شرایط خوبی را برای ناجیان‌غریق فراهم آوریم، اما حقیقتا ناجیان‌غریق ما مظلوم واقع شدند.

هادی خناری‌نژاد به‌عنوان رئیس هیأت ژیمناستیک انتخاب شد

با حضور سرکار خانم اینچه درگاهی ریاست فدراسیون ژیمناستیک، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مجمع انتخابات هیأت ژیمناستیک برگزار شد و هادی خناری نژاد با کسب ۹ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای ۴ سال به‌عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد. علیرضا ذکوی دیگر کاندیدای این انتخابات بود که ۸ رای اعضای مجمع را کسب کرد.

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک پس از انتخابات ضمن تشکر از زحمات خویی رئیس سابق هیأت ژیمناستیک مازندران و آقای آهنگری در دوره سرپرستی این هیات گفت: مسؤولیت بزرگی متوجه هادی خناری‌نژاد رئیس جدید هیأت ژیمناستیک است و با توجه به شناخت از ایشان، مطمئنا می‌توانند در ماموریت‌های محوله موفق عمل نمایند.

وی در ادامه اصلاح چارت اجرایی، اداری و فنی فدراسیون ژیمناستیک ایران را از اقدامات مهم این فدراسیون خواند و افزود: در این مدت جهش باندی در رده بندی کشورهای جهان داشتیم و امروز در پی کسب سهمیه المپیک هستیم.

اینچه درگاهی با اعلام اینکه ایران در ژیمناستیک پوست اندازی کرد، بیان داشت: بیش از ۲۷۰ هزار ورزشکار در خانواده ژیمناستیک کشور فعالیت می کنند که این به مراتب بیش از برنامه ها و اهداف ما بوده است و افزایش ۳۴ درصدی بودجه این فدراسیون هم نشان دهنده اینست که ژیمناستیک در ایران بسیار جدی است.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تشکر از دکتر خویی و آقای آهنگری گفت: هادی خناری‌نژاد یکی از قهرمانان رشته ژیمناستیک است که امروز مسؤولیت خطیری را به‌عهده گرفت و باید در مسیر توسعه این ورزش از همه تجربیات و اندوخته‌های خود بهره ببرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر اهمیت همدلی و همکاری در توسعه یک رشته ورزش افزود: رئیس جدید هیأت باید از اجماع موجود برای کمک به توسعه و پیشرفت ژیمناستیک مازندران استفاده کند و معتقدم امروز یک اتفاق بزرگ در این ورزش رقم زده شد.

به گزارش فارس؛ اداره کل ورزش و جوانان مازندران بعد از انتقادهای اخیر خبرگزاری فارس درباره برگزار نشدن مجامع، ضمن انتقادپذیری، نسبت به برگزاری مجامع اقدام کرده است تا هیأت‌های ورزشی هر چه زودتر از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند. اما همگان منتظر برگزاری انتخابات هیأت بزرگ فوتبال مازندران هستند که بعد از گذشت چندماه همچنان بلاتکلیف است و خانواده بزرگ فوتبال مازندران خواستار برگزاری هرچه زودتر این انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

افشاگری پدر بازیکن فوت شده تیم شهدای بابلسر علیه باشگاه / مرگ فرزندم تقصیر باشگاه است

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha